Comfort van klant boven ‘commerce’: het belang van een eigen servicenetwerk voor gebruikers van trapliften
Wanneer iemand geconfronteerd wordt met een verminderde of verminderende mobiliteit, is de impact op het dagelijks leven meestal aanzienlijk. Kort op de bal spelen is dan de boodschap, wil men niet geïsoleerd raken in de eigen woning. Trap- en huisliften dragen bij aan het behoud van comfort, al is het niet altijd eenvoudig om tussen de aanbieders het spreekwoordelijke kaf van het koren te scheiden. Het belang van een eigen servicenetwerk van de aanbieder van een oplossing valt hoegenaamd niet te onderschatten.
Tal van aandachtspunten bij keuze en aankoop
De beslissing is gevallen: er moet een traplift komen om je bewegingsvrijheid in je woning te blijven garanderen. De zoektocht begint, in de meeste gevallen, online. Hier zijn er verschillende aspecten die in rekening moeten worden gebracht.
‘Welk type van liftsysteem leent zich het beste tot jouw situatie, jouw woning en jouw voorkeuren? Welke merken worden het hoogst aangeschreven? Kan je een trap- of huislift ergens ‘live’ testen? Heb je de mogelijkheid om experten en ervaringsdeskundigen te polsen naar hun bevindingen, of speelt je keuze- en aankooptraject zich uitsluitend digitaal af? Weet je wie je kan aanspreken nadien voor onderhoud?’
Ook al is ons advies wat bevooroordeeld, er is een reden waarom die voorkeur verantwoord is.
Geen commerciële eendagsvlieg, maar gekwalificeerde expert
Bij het kiezen van een aanbieder van trap- of huisliften wil je je er kunnen van vergewissen dat je kan vertrouwen op niet enkel een performante, comfortabele oplossing, maar ook op de ondersteuning van ervaren en deskundig personeel. Met meer dan een halve eeuw aan opgebouwde knowhow én een respectabele anciënniteit van ons personeel, scoren we goed op beide aspecten. Onze gemotiveerde en gespecialiseerde medewerkers begeleiden je met kennis en kunde van eerste contact tot plaatsing.
Geen verkoop zonder de garantie op langdurig gebruik en opvolging
Zo performant een systeem is bij de plaatsing en zo vlot een aanspreekpunt tot de offerte is getekend, zo snel kan het nadien in het honderd lopen bij sommige nogal twijfelachtige aanbieders van liftsystemen. Het omgekeerde geldt bij Comfortlift. Natuurlijk werken onze liften perfect bij opstart, maar ook nadien zorgen onze mensen ervoor dat ze dat ook blijven doen. We kiezen namelijk uitdrukkelijk voor eigen installateurs, en dus niet voor onderaannemers zoals anderen. Hierdoor geniet jij als eindklant van een 24/7-service middels een dicht netwerk, waardoor altijd iemand in de buurt is in geval van problemen.
Geen éénrichtingsverkeer, maar dialoog
Onze eigen installateurs kennen de liften als geen ander, en de kans is groot dat ze ook jou kennen, en jij hen! En dat persoonlijk contact heeft ook voor ons voordelen: zo krijgen we via de installateurs in onze eigen rangen veel sneller feedback te horen van jou als klant. Komt een probleem vaak terug, of doe je een belangrijke suggestie voor de systemen, het onderhoud of onze manier van werken, dan kunnen we garanderen dat deze snel tot bij ons komt, en wordt opgepikt. Zie het als een bezoek aan de plaatselijke slager: stel je een vraag - een dikkere of net rankere steak - dan word je op je wenken bediend.
Alles samen is het precies waar Comfortlift al altijd voor gaat, en ook zal blijven gaan: een partner die comfort biedt, op meer vlakken dan enkel mobiliteit.
Ook op zoek naar een oplossing voor mobiliteit?